La Mole

+34 933 135 669

Carrer del Concili de Trento 213

Barcelona (world > Spain > Barcelona)

41.418832 2.202671

other services close by | enlarge map

saved by 3 people | sort by: content | contacts | fecha | tags

Mònica

has: 380 services, 200 discovered services, 19 contacts, 63 followers

carthesian

has: 14 services, 6 contacts, 4 followers

changes made 7 months ago | | send to a friend

santmarti.info

has: 66 services, 37 discovered services, 8 contacts, 6 followers

La Mole Sant Martí: pasta ben feta

Recordo els macarrons de petit a l’escola: passats, xafats, amb molt tomàquet i amb formatge sec. Ja de gran vaig descobrir que la pasta es pot fer ‘al dente‘, el formatge bo és diu parmesano i que hi ha més ingredients que el tomàquet per als macarrons. També vaig descobrir que els macarrons es diuen penne (ji, ji) i que a més existeixen els papardele, tortellini, fusile, spagheti, farfalle, fusilli i un interminable etcétera de formes i colors.

Em vaig comprar un rellotge de cuina i una olla gran i em feia la meva pasta mesurant totes les variables per a que al final em sortís un bon plat de pasta al dente.

Bé, a la Verneda tenim un italià on fan molt bé la pasta, es diu La Mole Sant Martí, tenen un menú de mig día fantàstic de preu que et permet menjar un bon plat de pasta amb moltes combinacions de salses. Estàn al carrer Concili de Trento 213 (al costat del camp de futbol del Júpiter), obren tots els dies, l’ambientació és maca i no acostuma a ser necessari reservar.

Si no tinc ganes de cuinar, vinc aqui a menjar una bona pasta.

santmarti.info discovered this service

changes made 7 months ago | | send to a friend

anything wrong? help us improve

stats

gente que visita esta página

  • today: 0
  • last seven days: 5
  • this month: 21
  • total: 185