Más de 30 años de trabajo bien hecho y de cocina elaborada con productos de primera calidad avalan que Lagunak se haya situado como el auténtico restaurante de cocina donostiarra en Barcelona. Sus productos cuidadosamente escogidos y elaborados, junto con el trato humano y cercano de su propietario, Peter, hacen que...

19/05/2014

julio jolin

Gran restaurante vasco sin ningún alarde pero con muy huena materia prima y buena barra de pintxos
Gran atención y precios normales en funcion de lo que pidas, en torno a 40€

19 de mayo de 2014

30/10/2006

Gea lo descubrió en octubre de 2006

Cuina basca al cor de barcelona

Aquest restaurant va ser una sorpresa inicial ja que em quedava molt a prop de casa i me'n van parlar un dia meravelles. Vaig anar-hi, amb uns amics, a menjar filet de vedella i la veritat es que va ser una de les millors carns que he menjat a barna. Més tard hi vaig tornar i no va ser el mateix, potser va ser la vedella de mercat que tenien aquell dia? A part de la carn, s'hi pot trobar un peix fresc exquisit. Tot cuinat a la manera basca. Molt recomanable. No hi ha massa plats però la veritat es que els que he provat, tots, m'han agradat. No és ni car ni barat, de preu standar per barna.

17/02/2011

los mejores pinchos vascos que he probado en barcelona :)

23/06/2008

Cuina basca de qualitat

Aquest es un basc poc conegut a Barcelona però amb plats de gran qualitat. Ideal per a menjar unes tapes o uns montaditos a la barra. I si tenim més gana (i més temps), seure en una de les taules. La carta es curta però tots els plats són molt bons. Atenció al xuletó d'1 kilo! Espectacular!